Aneb otázky, na které možná hledáte odpověď.

Nákup

  • Pro nákup na e-shopu Hezkres.cz není nutná registrace. I přes to doporučuji se zaregistrovat. Při dalším nákupu nemusíte vyplňovat dodací údaje a navíc si můžete prohlédnout historii objednávek.
  • Přesný rozměr produktů a veškeré další podrobnosti naleznete u jednotlivých produktů v sekci ke stažení

Objednávka

  • Objednávku vám nachystám ještě týž den, pokud ji uskutečníte v pracovní době (po-pá 09:00-17:00).
  • Pokud chcete objednávku zrušit, změnit, doručit jinam, či cokoliv jiného, napiště mi na e-mail: info@hezkres.cz, nebo zavolejte na tel.: +420 733 157 057.

Odeslání

  • Objednávka zaplacená přes platební bránu, převodem na účet s okamžitou úhradou, či na dobírku je odeslaná nejpozději následující pracovní den.
  • Objednávka zaplacená převodem na účet je odeslaná nejpozději následující pracovní den od obdržení platby. Pokud chcete odeslání v případě platby převodem uspíšit, zašlete mi na adresu: info@hezkres.cz potvrzení o provedení platby a jako předmět uveďte číslo objednávky. 

Doručení

  • Objednávky zasílám na území ČR. Pokud byste potřebovali zaslat zboží jinam, kontaktujte mě buď prostřednictvím e-mailu: info@hezkres.cz, nebo na tel.: +420 733 157 057.
  • Při převzetí zboží zásilku zkontrolujte, zda není mechanicky počkozená! Více informací jak se při přebírání zásilky chovat naleznete zde.

Platba

Platba kartou přes platební bránu

  • Při platbě kartou budete přesměrováni na zabezpečenou platební bránu ComGate. Po úspěšném dokončení platby se vám zobrazí potvrzení o dokončení objednávky, které vám zároveň pošlu na e-mail.

Dobírka

  • Částku zaplatíte hotově při převzetí balíčku od zásilkové služby, či na výdejním místě. U všech dopravců je také možnost platit dobírku kartou. U výdejen Zásilkovny a Balíkovny však doporučuji ověřit, že výdejní místo platební karty přijímá. 

Bankovní převod

  • Po výběru vaší banky budete přesměrování do svého internetového bankovnictví kde platbu provedete. Pokud svou banku nenajdete v seznamu, zvolíte metodu ostatní banky kde dostanete údaje, jak platbu provést prostřednictvím svého bankovnictví. 

Podrobné informace o platbách naleznete zde.

Vrácení zboží

  • Zboží můžete vrátit do 14 dnů od převzetí bez udání důvodu a to na adresu: Magdalena Málková, Husova 433, 362 21, Nejdek, tel.: +420 733 157 057.
  • Zboží musí být čisté, hygienicky nezávadné a vhodně zabalené.
  • Dle zákona vám bude navrácena hodnota zakoupeného zboží a to včetně nejnižšího poštovného. 
  • Formulář pro vrácení zboží naleznete níže ke stažení.
  • Pokud se rozhodnete zboží vrátit, prosím, informujte mě o této skutečnosti prostřednictvím e-mailu, či telefonicky.

Reklamace

Práva z vadného plnění / Reklamační řád Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

  • Záruční doba je u všech produktů 24 měsíců od data převzetí zboží. Fatura / účtenka slouží jako záruční list.
  • Pokud na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby naleznete vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, máte v záruční době právo na reklamaci zboží.
  • V případě výskytu vady může kupující prodávajícímu předložit reklamaci a požadovat: opravu zboží, výměnu za nové zboží, odstoupení od smlouvy.
  • Prodávající rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů.
  • Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bezodkladně, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.
  • Za zboží, které nepůjde opravit, nebo vyměnit vám vrátím peníze (nejpozději do 14 dnů) a to převodem na bankovní účet, či poštovní poukázkou.
  • Více informací a kompletní postup pro uplatnění reklamace najdete v Obchodních podmínkách v článku č. 7.

Záruka

  • Na všechno zboží se vztahuje záruční doba 24 měsíců. Jak o něj pečovat je uvedeno buď na zboží, na kartičce přiložené v zásilce anebo u produktu v sekci "ke stažení".

Celé znění obchodních podmínek naleznete zde.